MY DIY: Keçe Broş/ Felt Brooch ve Çekiliş Duyurum

Sonunda sıra bana da geldiii çok mutluyum. Arkadaşlar şimdiden duyuruyorum, 100. izleyicimin şerefine bende çekiliş düzenleyeceğim. Aslında 1 haftadır bu an için hazırlanıyordum, bolca hediye alternatifleri düşündüm. Aklıma gelen seçenekler:
  • Hazır alacağım bir süs eşyası
  • Hazır alacağım çanta, kolye vs. 
  • Güzellik ürünleri
  • Kitaplar
  • Kendi ellerimle yapacağım hediye/hediyeler
  • Ya da direk D.I.Y severler için çeşitli malzemeler
Bu işte yeni ve acemi olduğumdan her şeye, 'bunu da alayım, bunu da yapayım' diye baktım ama en sonunda karar verdim. Kendi ellerimle birkaç hediye hazırlayacağım sizin için, şanslı kişi için. Ayın başına geldiğimiz için kısa süre içerisinde duyurumu yapacağım, buradan duyuracağım. Büyük ihtimalle de ayın sonuna kadar insanların farkedip şanslarını denemelerini bekleyeceğim. 
Umarım hediyelerimi beğenirsiniz. Umarım bende bu işin altından düzgünce kalkabilirim. 
Şimdilik bu kadar diyorum. 

Not: Çok fazla şart koymayı düşünmüyorum ama elbette ki ilk çekilişim olduğu için ve Blogumda daha fazla insana hitap etmek için bir, iki şartım olacak. 
  1. Blogumun izleyicisi olmanız, varsa blogunuzda duyurmanız.
  2. Blogumun Facebook sayfasını beğenmeniz. 
  3. Duyuru linkinizi de çekiliş haberimin altında mail adresinizle birlikte yazmanız. 
Şimdi gelelim keçe broşuma.





Malzemelerim ....... I used:
İnce Keçe ...... Thin Felt
Tekstil Yapıştırıcısı ...... Fabric Glue
Boncuk ..... Beads


Hepsini tek tek diktim, alt katına bir kat daha keçe yapıştırdım. 
I sewed them one by one, then I glued another part of felt to the backside.


Broş iğnesini de silikon tabancası ile yapıştırdım. 
I glued the brooch needle with a silicone gun.


Yapıştıktan sonra boncuklarımın parlaklıklarının bozulduğunu farkettim, düşündüm taşındım 3 renk oje ile boyadım. Böyle rengi hoşuma gitti. 
After it dried the gemstones looked so bad, so I decided to give it a colour with 3 different nail colours. I like it this way. 


Çekilişimi unutmayın! 

Sevgiyle Kalın....




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal