MY DIY: Flower Head Crown / Çiçekli Saç Tacı


Son zamanlarda sıkça rastladığımız bu iki saç tacını okulumun bahar şenliklerinde almış ve kullanmıştım. Yazın konserlerde de kullanıyorum fakat eskidiler ve çok eğilip büküldüler. Taç takmayı sevmiyorum ama yine de evde eskiden kalma bir sürü saç tacı var. Bende bu çiçekleri birinin üstünde kullanıp en azından konserlerde kafamdan düşürmeyeceğim bir taç yapmak istedim. Kullandığım bu taç kendinden örgülü.O yüzden ekstra bir şey yapmadım. Tek yaptığım çiçekleri gönlümce yerleştirmek oldu. Fakat içlerinde tel olduğu için kafanıza batmayacak şekilde yaptığınızdan emin olmakta yarar var. 
I bought these two flower hair crowns at spring festival in my university.  I use them in concerts at summer but they are twisted and bent. I actually don't like wearing hair crowns but I have a lot of them also. So I decided to merge these crowns and make a steady one. The crown I used has its own knitting, so I didn't do anything extra. All I did was placing the flowers. 





Çiçekli yüzüğü daha önceden yapmıştım. Henüz görmediyseniz link burada:
I made the flower ring earlier. If you didn't see it yet, here is the link:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal