MY DIY: Bird Nest Jewelry / Telden Kuş Yuvası Yapımı



  Daha önce yaptığım takılardan nedense çok fazla paylaşmamıştım. Belki de yapım aşamalarında fotoğraf çekmediğim içindir. Yine de yaptıklarımın fotoğraflarını boşa çekmiş olmamak için paylaşmak istiyorum.   Yaptığım takıları çoğunlukla sıkıldığım akşamlarda elimdeki tel, boncuk ve aparatlarla yapıyorum. Bugüne kadar herhangi bir takı için gidip malzeme aldığım olmadı. Evde halihazırda olan şeylerden yapıyorum. Dolayısıyla hiç takmayacağım ve ya tarzım olmayan şeylerde yapabiliyorum. Yine de uğraşması keyifli geliyor.  Burada görmüş olduğunuz kuş yuvalarının birbirinden farklı olmasının sebebi de, tek tek hepsinin doğaçlama yapılmış olmasından kaynaklanıyor. Yapmadan önce birkaç video izleyip rastgele uygulama yaptım  ve sonuç olarak hepsi birbirinden farklı kolye uçları yapmış oldum. Yapmadan önce de bu ve bunun gibi videolar izledim. Yapmak isteyenleriniz için bir örneği burada: 

I made these long time ago but I didn't share it. I watched couple of videos before I started. It was random because of this, all of them are different shaped. The video is for the ones who want to do these cute nests



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal