ÇEKİLİŞ SONUCU

1 ay süren çekilişimin sonucunu açıklama vakti geldi. Katılımdan memnunum, bir daha ki çekilişimde daha çoklarına ulaşmak ümidiyle sonucu açıklıyorum.
Kazanan: 


İsmini listeme tam 4 kez yazdırarak şansını katlamış oldu ve şanslı kişi de sevgili Emine hanım oldu. 
Kutluyorum ve en yakın zamanda irtibata geçmeyi bekliyorum.

Herkese katılımından dolayı çok teşekkür ederim.
Lütfen sitemi takibe devam edin ve gelecekte yapacağım çekilişe de katılmayı unutmayın.

Sevgiler.

Pınar.

Yorumlar

  1. Bu güzelliklerin hepsi benim oldu çok teşekkürler :))
    Bilgilerimi gönderdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın şimdiden, tebrik ediyorum :)
      Hemen bakıyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal