MY DIY: Gözlük Yenileme / Sunglasses Renewal


Bu gözlüklerim orijinal gözlükler değiller elbette. Konserlerde vs. eğlence olsun diye almıştım ama aslında amacına ulaşamadı. Rengi koyu ve sıkıcı. Bende renk katmak istedim. Son zamanlarda aklımda yine gözlükle alakalı bir fikir oluştu ama ona internette rastlamadan önce bunu yaptığım için, bunlar da böyle oldu. Dediğim fikre mutlaka sizde rastlamışsınızdır.  *Görmeyenler için fikir olsun diye en altta fotoğrafını paylaştım. 



This sunglasses isn't an original one of course. I bought it for concerts etc. I never used it for that purpose, though. It has a boring color so I thought I should give it some color. Lately, I saw some sunglasses renewal and I wished I saw it before. You probably know it but if you don't, the picture is below.  
Kendinden yapışkanlı rulolardan kullandım. Başka amaçla almıştım ama hem renkli hem şeffaf olduğu için hoşuma gitti. 
I used self adhesive rolls. I bought it for some other use but it's colorful and transparent. I like it. 

Keşke daha önce görseydim dediğim fikir:
This is the idea I wish I saw earlier:


Aynısını düşündüğünüzü biliyorum :)
I know you agree :)





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MY DIY: Avize-Abajur Yenileme / Lamp shade Renewal